Spillersill

torsdag, juli 20, 2006

Pirates of the Caribbean- Död mans kista

Går dagen var Sandra, Anton, Marcus och jag i Sthlm och såg på Pirates of the Caribbean.

På bussen till Sthlm glömde Marcus som vanligt att ta sin biljett.

Marcus och jag lämnade Sandra och Anton efter den tredje sko affären, vi begav oss bland annat till H&M och valde ut kläder till varandra, slutade med att ja köpte ett linne.

Marcus och jag åt glass med melon och mango sorbe det var fan gott.

Åt på vårt traditionella thai mat ställe.

Filmen var jätte bra.

Vi got klistermärken, som vi använde efter filmen och visade upp för Sthlm’s invånare (alla fall de som gick/åkte förbi oss) vi gjorde en bilshaför jätte arg.

På bussen hem ropade shafören ut att det fanns bälten, det var inte något tvång men man kunde använda dem, han sa att när ens resa var slut skulle man tala om för honom vad man tyckte om detta bälte. Innan vi klev av i Söderhall talade Marcus och jag om att det var jätte bra och att det kändes som om man tappat 5 kilo.

2 Kommentarer:

  • HAHAHAHA, jaa, den där dagen var VÄLDIGT rolig måste jag säga.
    Göra om, göra om!

    Puss o kram

    By Blogger M. Mützell, at 08:41  

  • Love your blogs girl!!! :D

    Plus, att du måste kolla kommentaren på min blogg, på Gårdagens ståhej! Det var någon som bara, Asså, kan man tappa 5 kilo på en bussresa :D hahaha!! Askul!!! :D

    Puss o kram

    By Blogger M. Mützell, at 16:18  

Skicka en kommentar

<< Home