Spillersill

torsdag, juli 13, 2006

Ljungdalen här kommer jag!

Imorgon eftermiddag åker jag,, 8 timmar bilresa till Ljungdalen.

Ska kämpa med att få upp fisk i döda sjön,, som ni hör är det ganska omöjligt. Men Danne har bevisat att det fortfarande går, känndes nästan oretvist när han på första kastet fick upp fisk.
Men nu är det väl min tur då, måste tillägga att jag bara fått upp en fisk i hela mitt liv (ca 10-12cm lång).

Men tisdag den 18/7 kommer jag hem och berättar om mina jätte fiskar som jag antagligen kommer att ha plockat upp ur sjön.

3 Kommentarer:

  • Haha, hoppas att du får fisk då! Och hoppas att du har det bra där uppe *du lovade det*..

    Puss o kram

    By Blogger M. Mützell, at 22:50  

  • Aa ja hade det så bra så,, men ingen fisk fick jag upp.
    Vi måste ses snart

    Puss kram

    (Ser att jag stavat fel på Ljungdalen, förlåt)

    By Blogger Spillersill, at 09:18  

  • hoppas att allt vart bra och så.. :)
    jag saknar dig Anna!!!
    kom hem!
    Puss

    By Blogger Sandra, at 14:43  

Skicka en kommentar

<< Home