Spillersill

tisdag, juli 11, 2006

Vi borde göra det vi är gjorda för.


Människan är inte tillför att typ fiska och hålla på.

Människan är som den svaga länken på jorden, och vi är inte gjorda för att annstränga oss.Vi borde hela dagarna typ tita på TV, sola vid en badstrand, sova, eller sitta och bli serverade.
Som ni ser fanns inte fiska med där för det ingår i spalten för annsträngande saker/sånt man bör undvika att göra.

Annsträngande saker;
Bygga saker, utöva sporter (vara med på idrottlektionerna över huvudtaget är farligt), cyckla, åka båtar man behöver ro, gå promenader som är längre än 3 km, städa.

Råkar man hamna i ett sådant läge att man måste utföra en fraligt annsträngande sak, så ta det väldigt lungt. Jag måste sånn fall varna alla för man kan bli svettig.

1 Kommentarer:

  • Hahahaha, oj då, jag visste inte att det var SÅ farligt!? Men eftersom det nu visar sig vara så, skall jag sluta röra mej över huvud taget, bara sitta och ligga hela dagarna, äta chis hela tiden tills min till synes smala kropp övergår i fettmatillstånd och jag, till slut, dör.

    Puss

    By Blogger M. Mützell, at 22:47  

Skicka en kommentar

<< Home