Spillersill

torsdag, juli 06, 2006

En dag som 'bortskämd'

För vad jag tror är första gången i år använde jag balsam.
Det var underbart, när jag tog i håret var det alldeles lent, som silke. Och det var bara början, när jag tittade mej i spegeln var håret rufsigt och, vad jag annars vanligt skulle säga ovårdat. Men inte nu, det såg busigt ut.
Sen lät jag borsten glida genom håret, a faktiskt den gled verkligen. Det var en underbar känsla. Jag kände mig elegant, snygg och sexig.
Balsamens magiska kraft fick mej att känna mej självsäkrare och djävligt snygg.
Nu uppskattar jag balsam och ser det här som en ny start.

2 Kommentarer:

  • Jaa du, balsam kan göra underverk!
    Jag använde balsam när jag tvättade håret idag, och jag känner igen känslan...

    Coolt...

    Ha det underbart min vän, och glöm inte balsamet ;P

    Puss och kram

    By Blogger M. Mützell, at 09:39  

  • Marcus det är bara för att du använder det för ofta. Man får bara ha det ibland, då kommer känslan.
    Vänta minst fyra tvättar så kanske det kommer.

    Puss å kram
    Lycka till!

    By Blogger Spillersill, at 03:46  

Skicka en kommentar

<< Home