Spillersill

onsdag, november 29, 2006

Skor och filiduter

Måndag kompledig för öppethus (var inte där men lärarna vill också ta ut komptid) de blev en dag i Täby centrum med min Sandra. Det började med att vi missade 10.15 bussen, men det var ju lika bra de. Ödet ville att vi skulle åka med 11.20 bussen och ja är verkligen glad för det ;)
I Täby började det farligt, Sandra och jag draas mot frestelsen DIN SKO. Jag hittade min nya kärlek där, de är underbara! Vi vandrade runt i många äffarer och som vanligt kom ja inte hem med det jag skulle.
Sandra och jag snål åke med Henke ner till OK i Rimbo, där hyrde vi 'I allways know what you did last sommer'. Den var väldigt bra! Efter filmen kommer Sandra med ideen FILIDUTER! Finns då inget annat man kan göra än att ta cykeln ner till Konsum. Men ödet ville inte som vi, filiduterna finns inte mer.

2 Kommentarer:

  • Får man fråga vad filiduter är för något? =o)

    Kram & puss Anna!

    By Blogger jlmj, at 05:20  

  • Det är världens bästa godis!

    By Blogger Spillersill, at 23:47  

Skicka en kommentar

<< Home