Spillersill

måndag, oktober 23, 2006

Måndag!

Blä, vad en gymnasie skola kan var tråkig!
har kollat mi rs ca 2 gånger, ar fler gånger kollat på min och andras blogg. helgon fungerar inte.
Hmm.. man kan säga att jag bara har allmän tråkigt. Nästa lektion börjar om ca 30min. och då har jag redan suttit här ca 47min.
Det var tänkt att jag skulle vara lite smart och använda min överflödiga tid till att plugga litte, men tror ni att man årkar det en MÅNDAG!?! Jag har faktist haft prov idag, nej inget mer nu. Det känns bättre att sånna fall göra det hemma istället!

BLÄ på dej Roden!

1 Kommentarer:

  • Sånt är livet på Roden.. =/ och du har helt rätt. Har man haft prov på en måndag ska man inte behöva plugga på den tid man har ledigt! :P

    Jag saknar er RUT:are väldigt mycket, men vi ses snart!! :D
    Massa kramar //Jill

    By Blogger Lady Starduck, at 09:05  

Skicka en kommentar

<< Home