Spillersill

fredag, november 17, 2006

Mcdonald!

Sandra och jag åt på Mc donald,, eller förökte äta där. Började med att vi både beställde varsin kyckling burgare, men det skulle bröja några minuter innan de var klara.
Efter ca några minuter gick Sandra fram och frågade om de hade kommit, men nej vi fick vänta ett tag till.
Så efter ca ett tag gick Sandra fram igen, men då hade de råkat gett bort våra burgare. Väldigt irriterade satte vi oss och åt pomesfrites. Och när pomesfritesna var slut gick jag fram och frågade, men jag blev tillsagd att ja var tvungen att vänta.
När vi väntat i ca 30 min på våra kycklingburgare gick Sandra åter fram, men nej då hade någon tagit dem.
När vi nästan hade drukigt upp våra drickor gick Sandra åter fram och fick sin durgare, och någon minut senare försökte jag men neej då var dom slut. Hon erbjöd mej en annan hamburgare och jag tänkte att det var skit samma nu, och jag hade ju bara väntat i 45min. Så jag säger att jag kan ta en 'Big mac' men de hade dom inte heller, så det slutade med att jag fick en 'Mc feast'. Det var ju inte det godaste jag ätit, och jag var tvungen att peta bort osten.

Citat från en arg person på Mc donald onsdag den 15/11: "Jag ska aldrig mer äta på Mc donald i Norrtälje!"

2 Kommentarer:

  • Haha. Ja, McDonald's är ju defenitivt INTE den bästa restaurangen i stan, så att säga. :P Jag vet hur det är, mycket vänta blir det ofta...
    *suck* Ta hit MAX istället, där är det godare burgare! :D
    *Kramis*

    By Blogger jlmj, at 05:19  

  • Ja det tycker ja att borde göra! Nu måste vi skriva in till tidningen å se till att de gör de!
    *Kram o puss*

    By Blogger Spillersill, at 06:10  

Skicka en kommentar

<< Home