Spillersill

onsdag, maj 24, 2006

Nervöstsammanbrott??

Har just skaffat mej en sån här blogg. Vilket känns lite kul.
Jag är lite som jag är, det vill säga oteknisk i det här fallet, så Marcus har hjälpt mej. Och han verkar ha en jobbig och otålig dag. För min dator mår lite illa och därför är något seg idag. Och en seg dator och en otålig Marcus är inte den bästa kombenitationen. Marcus blev näsatn galen för att det gick så sakta, jag trode ett tag att han tänkte slänga ut den från fönstret.

Han gör mej rädd!

1 Kommentarer:

  • Jag var nära att slänga ut den genom fönstret!!! :D
    Jag blir GALEN på sega datorer!
    Var inte rädd, om du inte är seg förstås :P
    Vilket du idag inte är ;)
    Kul att du skaffat blogg förresten :D:D:D

    Puss & kram

    By Blogger M. Mützell, at 11:45  

Skicka en kommentar

<< Home