Spillersill

tisdag, januari 23, 2007

Meddelande till fröken Sandra!

Tyvärr alla kära bloggläsare så har Sandra inte sin rs kvar så jag har lite svårt att dela ut information till henne. Så därför ber jag alla förutom Sandra att sluta läsa här, tack!

Okej hej Sandra!
Jag har snackat runt lite, och nu ser det ut som om det blir rollspel på fredag.
Hoppas att du inte har något för dig då, för vi vill verkligen spela. Speciellt efter hur mycket Marcus har planerat, det känns på sätt och viss ganska viktigt att vi spelar.
Jag hörde om din reaktion när du fick din rollperson, hoppas att det löser sig tills på fredag! Jag blev alla fall väldigt nöjd över min, den passar mej himmla bra.

Aja men du får svara så snabbt som möljigt,, det är inte riktigt bestämmt vart vi ska vara. Det beror på Sigge lite, Men det lutar åt att vi kommer vara i Asplund.

Vi får ta en kaffe eller nått snart :)

Kram o puss / Anna

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home