Spillersill

fredag, december 22, 2006

Panik!


Ser något väldigt underbart på rs (http://www.rimboslusk.net/) och måste fråga om råd och berätta för någon (Sandra)!
Men hon är med Henkan i Norrtan och handlar jul klappar, men ringer ändå henne, för det här är något hon inte skulle vilja missa.
Ingen svar!
Ringer igen och igen, och igen, tills ja ger upp.
Ringer till Carros mobil för att kunna få Henkans numer så jag skulle kunna prata med Sandra. J**la telefonsvarare. Men jag spelar in ett medelande.
Då kommerVilma in, så jag fick gosa lite med henne alla fall :) Men jag var fortfarande tvungen att prata med någon.
Ringer Viola, äntligen någon som svarar kändes riktigt bra.
Men jag hade inte helt gett upp hoppet om att ringa Sandra, så jag ringer Malin för att få Henkans. Men typiskt min otur, ingen som svarade. Men plötsligt, jag tror det var någon som tyckte synd om mej,. För efter en lite stund ringde Malin upp :D det samtalet slutade med att hon skicka ett sms med Henkes numer.
Så äntligen kunde jag få tag på Sandra, HA HA HA! Att jag gick på den lätta va!?!
Nej men då är det upptaget! Hmm vad ska ja ta mej till va?

6 Kommentarer:

  • Du fick ju tag på henne tillslut i allafall, och så snackade du ju lite med mig i väntan på Sandra ;D;D *Hoppas, hoppas* :)

    Kram å puss på dej min vän <3

    By Blogger M. Mützell, at 01:37  

  • Jaa de hjälpte!! :)

    Kram o puss

    By Blogger Spillersill, at 02:42  

  • Det gick ju riktigt bra jag svarar alltid eller okej kanske inte alltid men jag försöker
    Kram och puss Viola

    By Anonymous Anonym, at 09:01  

  • Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    By Blogger Sandra, at 03:36  

  • du, det kom ju inte upp på min mobbe att du ringde eller att du hade ringt för om de hade gjort de så vet du att jag hade svarat :D
    Men min mobbe e lite fucked up, fast ja menar jag träffade ju dig på kvällen sen så de löste sig iaf :P
    Saknar dig vännen min, hoppas du gillade julklappen btw :D
    Kram Och Puss <3

    By Blogger Sandra, at 03:37  

  • Hehe Sandra vill du veta något komiskt... ehm jo ja har insett att jag missade trycka på en 7:a! hehe :D

    kram o puss

    By Blogger Spillersill, at 04:37  

Skicka en kommentar

<< Home