Spillersill

lördag, september 02, 2006

September 2006

September borde utses till den bästa månaden på året. Vädret är härligt, skolorna har nästan precis börjat så det finns alltid mycket att prata om, och sen självklart det är då jag fyller år!

Så skriv in i er almanacka eller liknande att den 9 september fyller jag år!
Jag tänkte nästan skriva en lite kort önska lista här men då skulle jag göra det för enkelt, och önske listor gör födelsedagspresenter och julklappar mindre personliga. Det är inte så att jag kräver presenter här utan jag blir bara överlycklig om du/ni byker upp, det skulle betyda mycket.

1 Kommentarer:

  • Jag lovar att byka upp!! MEd present!! :D:D:D

    Miss you giirl!!

    PUSSAR O KRAMAR PÅ DEII!!

    By Blogger M. Mützell, at 09:16  

Skicka en kommentar

<< Home